Motorola Moto 360 RVS (RVS) Review

melvinhoo 3 juni 2016, 209 views

Motorola Moto 360 RVS (RVS)

Een zeer fijne smartwacht met een goed scherm. Het 'afgesneden' gedeelte valt bij normaal gebruik niet op. Erg handig als navigatie hulp, je laat je telefoon gewoon in je zak zitten en je horloge wijst je de weg. Het horloge is in combinatie met de FlitsMeister App een geweldig team.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuuste horloge band
  • Draadloos opladen
  • Waterdicht
  • Ziet eruit als een gewoon horloge

Minpunten

• Lage batterijduur
  • Hartslagmeter voegt weinig toe
  • Geen speaker ingebouwd

Een zeer fijne smartwacht met een goed scherm. Het deel aan de onderkant van het scherm wat is 'afgesneden' valt bij normaal gebruik niet op. Erg handig als navigatie hulp, je laat je telefoon gewoon in je zak zitten en je horloge wijst je de weg.
Daarnaast is het horloge in combinatie met de FlitsMeister app op mijn telefoon een geweldig team, meldingen van flitsers komen binnen op je horloge (trillen en op het beeld). Een echte money saver.
Accuduur had beter gekund. Het horloge geeft in de slaapstand de tijd en meldingen weer in een accu besparende modus, maar zelfs dan doe je maar ongeveer 20 uur met een lading.
Het draadloos opladen is heel prettig, wanneer het horloge in de dock legt wordt het horloge een nachtlamp. Enig nadeel is dat je het horloge daardoor dus niet kan opladen zonder de dock, dus even via USB /powerbank bijladen is niet mogelijk.
Wat voor mij weinig heeft toegevoegd is de hartslagmeter op de achterkant en de vooraf ge´nstalleerde MotoFit app. Mijn stappen e.d. houd ik al enige tijd bij via de S Health app (Samsung), helaas wordt deze app niet ondersteund door de Moto 360.

Heb jij ook een Motorola Moto 360 RVS (RVS)?