Specificaties 12" (1920x1280), Win 10 Pro, WiFi - Bekijk alle specificaties

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver Review

GriekJS 1 juni 2016, 99 views

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver

Mooi hybride laptop die prima functioneert bij zakelijk gebruik

Pluspunten

• Geluid
  • Toetsenbord
  • 2 USB aansluitingen
  • Stabiel

Minpunten

• helderheid scherm
  • accu

Na een maand in gebruik ben ik nog steeds tevreden met deze laptop. Naar mijn idee is deze laptop vooral geschikt voor zakelijk (en eventueel icm Prive) gebruik. Vooral Mobile Connect Pro is een hele fijne toevoeging. HP geeft je 200MB/maand om overal in Europa (en uit te breiden in de rest van de wereld) mobiel te kunnen interneten. tegen een relatief lage tarief is het abonnement uit te breiden met meer MB's of GB's.
Nog een positief punt is het fijne toetsenbord die mee wordt geleverd. De toetsen voelen heel fijn aan.
Ook als is de laptop niet daar voor bedoeld, is het geluid van een prima kwaliteit.
De accu zou wat mij betreft krachtiger mogen zijn. Het is jammer dat de laptop niet een hele dag kan volhouden, maar wellicht dat ik ook zelf gewoon te veel vraag.
Al met al een prima laptop voor zakelijke reizigers die ook wel eens in het buitenland werken.

Heb jij ook een HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver?