Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart Review

GB_gaming101Newbie 31 mei 2016, 172 views

Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart

ik ga deze review verduidelijken met een paar voordelen voordelen 1. het is geen mechinical keyboard dus hij maakt redelijk weinig geluid 2. anti ghosting werk zeer goed 3. jij kan elke kleur kiezen voor je toetsen 4. kabel lengte is lang genoeg om naar je pc te gaan

Pluspunten

• design ziet er netjes en schoon uit
  • de support van roccat is heel erg goed
  • je kan de keyboard helemaal instellen op jou voorkeur

Minpunten

• kan er geen verzinnen

ik ga deze review verduidelijken met een paar voordelen/nadelen
voordelen
1. het is geen mechinical keyboard dus hij maakt redelijk weinig geluid
2. anti ghosting werk zeer goed
3. jij kan elke kleur kiezen voor je toetsen
4. kabel lengte is lang genoeg om naar je pc te gaan maar niet te lang voor in de weg te liggen

nadelen
1. niet elke toets heeft zijn eigen ledje dus je kan hem niet helemaal op je persoonlijke voorkeur brengen
2. de prijs ligt aan de hoge kant.

ik heb dit product nu een 14 maanden en heb nog geen echt grote problemen er mee gehad als je een keyboard zoek voor deze prijs categorie moet je deze zeker halen

Heb jij ook een Roccat Isku FX (Qwerty) Zwart?

Ik zou niet mechanisch in deze prijsklasse net als negatief punt opzetten, dat het minder geluid maakt zal best, maar dan kun je eigenlijk ook net zo goed een Microsoft of Logitech bordje van 20 of 30 euro halen voor hetzelfde effect.

Ik ben het daarom ook persoonlijk niet eens met je conclusie, voor dit geld zou ik absoluut een mechanisch toetsenbord halen, zoals deze:
- pricewatch: CM Storm QuickFire XT - Brown Switch
- pricewatch: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout) als je die nog ergens kunt uithalen
- pricewatch: Das Keyboard Model S Ultimate - Cherry MX Brown
Late reactie, maar geen één van die toetsenborden die je linkt heeft uberhaupt macro keys. Als je toch wil vergelijken, pak er dan eentje die daadwerkelijk vergelijkbaar is. Sterker nog, van degene die verkrijgbaar zijn heeft geen één uberhaupt media keys.

Daarnaast: Veel zullen het met je eens zijn gezien mechanische toetsenborden tegenwoordig de standaard zijn bij gaming toetsenborden. Maar toch is niet iedereen gecharmeerd van mechanische toetsenborden.