MSI 970 Gaming - Reviews

Specificaties Socket AM3, AM3+ • ATX • AMD 970 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI 970 Gaming Review

HyregaNewbie 29 mei 2016, 466 views

MSI 970 Gaming

Waar ik last van heb, en dit is ook de reden dat ik deze review schrijf, is dat er een geurloze olie achtige vloeistof uit een van de heatsinks lekt. Na een snelle google search ben ik erachter gekomen dat er meer mensen zijn met dit probleem, vandaar deze review.

Pluspunten

• Stevig moederbord
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Heat sink caps lekken olieachtige vloeistof. Er zijn veel meer gevallen van bekend met dit moederbord.

Layout Score: 4

Heb jij ook een MSI 970 Gaming?

Zal wel goedkope meuk aan thermalpads tussen zitten. Mooi rma'en, zou het niet vertrouwen met kortsluiting.
Bedankt voor het advies, echter heb ik mijn computer helaas nodig voor mijn studie en heb ik verder geen vervangende onderdelen / PC. Ik ga het moederbord echter zeker RMA'en over een week of 5-6.

[Reactie gewijzigd door Hyrega op 2 juni 2016 16:41]