Apple Mac Mini 120GB 2.00GHz (Nvidia - Begin 2009) Review

To_Tall 10 augustus 2009, 1.591 views

Apple Mac Mini 120GB 2.00GHz (Nvidia - Begin 2009)

Pluspunten

• Klein
  • Stil
  • Design
  • OS X

Minpunten

• DVD Speler is Regio Gebonden

Features Score: 5
Ik was al een tijdje op zoek naar een MAC Mini. Ik zat hiervoor te twijfelen tussen een 2e hands of gloed nieuwe.

Nu ben ik recent naar de US geweest waar met de huidige dollar koers het een stuk aantrekelijker wordt een nieuwe te kopen. "koers 1,4109" Waardoor een nieuwe mac in de US bijna goedkoper is dan een 2e hands hier in NL.

Aangezien ik al een 1,5 jaar op een MacBook Pro werk is OSX niets nieuws. Geinstalleerde versie van OS X is hier dan ook 10.5.6 na de laatste update's is de huidige versie 10.5.8,
Na het benodigde informatie invullen kon ik eindelijk mijn MobileME gegevens invullen. Gevolg?

Mijn Mac Mini werd zo geconfigureerd als dat ik mijn MacBook PRO heb geconfigureerd.
E-mail, System Prefs, contacts enz werden uit de Cloud gehaald en geimporteerd in de MINI.

Nu word deze Mini gebruikt als media center aan mijn TV met de gemakken van het internet en eventeueel andere apps die ons handig lijken!!

Heb jij ook een Apple Mac Mini 120GB 2.00GHz (Nvidia - Begin 2009)?

totaal legaal en je verneukt geen firmwares oid.

[Reactie gewijzigd door Flappiewappie op 10 augustus 2009 10:21]

wat is er erg aan een regio gebonden dvd speler?

Deze mini zal enkel regio 1 dvd's aanvaarden, een beetje sneu wel als je je hier gekocht dvdcollectie wilt bekijken.
Je kan geen films afspelen uit andere regios (NTSC en PAL).
Amerika is NTSC en Europa is PAL z'n mac mini komt uit amerika.
Dus hij kan geen PAL films bekijken