Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL T280A (Zwart) Review

mission 24 mei 2016, laatste update op 25 mei 2016, 493 views

JBL T280A (Zwart)

Geven een lekker geluid, maar maken niet elke belofte waar. Van de Pure bass is weinig te merken, de oortjes presteren niet beter en soms zelfs minder dan andere oortjes die ik gebruik. Ook valt de bouwkwaliteit tegen.

Pluspunten

• Strak design
  • kleurtje op de rubbers
  • opbergzakje

Minpunten

• niet echt Pure bass
  • flatkabel dun en voelt erg fragiel aan
  • console voelt zeer goedkoop

Ik heb deze oortjes gekocht als een soort reserve, ze zitten altijd in mijn tas zodat als ik mijn andere oortjes vergeet (mpow seashell en de house of marley smile jamaica) nog een reserve paar heb.

En het label Pure bass trok mij aan want een paar oortjes die nog lager konden dan de oortjes die ik al had leek mij af en toe ook wel lekker.

Het geluid is zeer goed, helder, vol en warm en ze gaan redelijk laag. Alleen niet lager dan mijn andere oortjes, sterker nog ze lijken zelfs iets minder te zijn.

Ook vind ik de bouwkwaliteit ondermaats, de flatcable is erg dun en voelt erg fragiel. Nog erger is de console. De knop rammelt en ligt redelijk los.

Ik vind de combinatie van zwart met een orange randje er gaaf, en alluminium ziet er weer eens anders uit dan plastic (mpow) of hout (hom) echter voelt het ook een stuk minder luxe aan, het schuurt, rammelt en is koud. Zeker buiten vind ik hout of plastic prettiger. Zeker omdat tijdens sporten de oortjes zeer hinderlijk tegen mijn kleding tikken en dit geluid rammelt aardig door via de kabel.

Leuk detail is overgens de meegeleverde opbergzak, dit heb ik in deze prijsklasse niet eerder gezien.

Heb jij ook een JBL T280A (Zwart)?