Motorola Moto 360 Zwart (Zwart) Review

Noahlvb 23 mei 2016, laatste update op 23 mei 2016, 206 views

Motorola Moto 360 Zwart (Zwart)

De Moto 360 is naar mijn ervaring een zeer goede android wear watch. Dit omdat toen hij uit kwam het de enige ronde watch was. Nu heeft hij nog steeds veel voor zich met het best mooie uiterlijk en de functionaliteit.

Pluspunten

• Rond
  • Mooi
  • Snel
  • Hartslag

Minpunten

• Accu leeg na 1 dag
  • Flat tire
  • Hartslag meter onvoorspelbaar

Ik heb de Moto 360 enkele maanden geleden overgenomen van een mede Tweaker, nadat ik een tijdje een LG g Watch heb gehad. Mijn eerste ervaringen waren erg slecht omdat de batterij heel snel leeg was. Echter bleek dat deze moest kalibreren dus na een paar dagen de watch helemaal naar 0 te gebruiken en vervolgens in 1 keer te laden naar 100 was de batterij prima. Ik haal er met heel wat apps en alle functies aan dik een dag mee.

Het instellen van de Watch was super simpel gewoon verbinden met de watch app en alles werkt direct naar behoren. Ook waren standaard meegeleverde watch faces voldeden aam mijn eisen dus het kopen van watch faces is niet perse nodig.

Het design van de watch vind ik erg mooi omdat het er erg industrieel en stevig uit ziet. Veder is hij waterdicht wat erg handig is met handen wassen en regen. Een groot voordeel aan deze watch is dat mijn huid niet gaat irriteren wat de LG G watch we had.

Het enige wat mij opviel aan was dat de hartslag meter vaak niet werkt wanneer je er om vraagt maar als je aan het einde van de dag de data bekijkt heeft hij meestal wel elk kwartier een meting kunnen doen.

Al met al is het in mijn ogen binnen mijn budget de beste smartwatch en ondanks het feit dat smartwatches nog in hun kinderschoenen staan vind ik hem erg nuttig en functioneel.

Heb jij ook een Motorola Moto 360 Zwart (Zwart)?