Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties Sport, Voetbal-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

FIFA 16, PC (Windows) Review

essentials9002 18 mei 2016, 79 views

FIFA 16, PC (Windows)

Pluspunten

• Leuk spel
  • Verschillende moeilijkheidsgraden
  • Redelijk goede graphics
  • Je kunt (redelijk) goede spelers voor weinig munten kopen
  • Geen hoge systeemeisen
  • Laadt snel

Minpunten

• Je kunt geen muis gebruiken bij online modus
  • Niet veel verschil tussen Fifa 15 en Fifa 16

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 4
Deze game is niet zo veel anders dan Fifa 15, er zijn een aantal kleine verschillen, maar als je Fifa 15 hebt is het de meerprijs misschien niet waard, tenzij je bij Fifa 15 geen goede team hebt, want je kunt hier goede spelers voor minder munten kopen. Het is een leuke game. Maar bij multiplayer kun je geen muis gebruiken, alleen je toetsenbord.
Ik speel deze game pas iets langer dan een week, omdat hij eerst niet in Origin Access was en ik ben begonnen met Fifa (Fifa 15) dankzij Origin Access. Toen ik de demo van Fifa 15 op de PS3 speelde vond ik het niet zo leuk, ik vind dat Fifa op de PC leuker is dan op de console. Maar je moet zelf maar eens de demo op beide systemen proberen en kijken welke je leuker vindt, als je een console en PC hebt en twijfelt.

Heb jij ook een FIFA 16, PC (Windows)?

Reviews door de redactie

Meer advertenties