Nokia Asha 210 Blauw Review

blanka 18 mei 2016, 169 views

Nokia Asha 210 Blauw

Perfecte no-nonsense-Whatsapp-telefoon die zelden leeg blijkt te zijn. De functie die ik op andere telefoons mis: als je deze op stil zet, vraagt ie voor hoelang. Hoevaak ik al geen smartphone weken ben kwijt geweest omdat batterij op is en geluid op stil blijft hangen.

Pluspunten

• Zeer robuust
  • Opvallend! Mensen schatten m altijd duur in.
  • Facebook en encrypted Whatsapp
  • Opera Mini
  • 2-3 dagen op een batterijlading, tot een week als je Whatsapp uit laat.
  • Fysiek toetsenbord, een touchscreen typt ineens heel wollig
  • Stil profiel standaard met tijdslimiet.

Minpunten

• Camera is wel heel simpel
  • Krasgevoelig scherm

Ooit gekocht als goedkoopste optie om te Whatsappen, maar nu na een jaar een S5 mini te hebben weer terug opzoek naar deze. Perfecte no-nonsense telefoon die bovendien vaak nog batterij heeft in plaats van ineens leeg blijkt te zijn.
De functie die ik op andere telefoons mis: als je deze op stil zet, vraagt ie voor hoelang. Hoevaak ik al geen smartphone weken ben kwijt geweest omdat batterij op is en geluid op stil blijft hangen. Hier is EN de batterij niet op, EN hij gaat weer ringtones produceren na bijvoorbeeld je biosbezoek of vergadering.

Heb jij ook een Nokia Asha 210 Blauw?