MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G Review

essentials9002 17 mei 2016, laatste update op 23 mei 2016, 363 views

MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G

Goede, stille videokaart. Toen ik hem pas net had, had ik het probleem dat het scherm uit viel en dat ik een display driver error te zien kreeg, maar dat probleem heb ik niet meer. Als je andere hardware goed genoeg is, kun je met deze GPU alle games spelen.

Pluspunten

• Draait bijna alle spelen op ultra
  • Robuust
  • Stil
  • Gebruikt weinig stroom

Minpunten

• Aan het begin had ik een display driver error

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Goede, stille videokaart. Toen ik hem pas net had, had ik het probleem dat het scherm uit viel en dat ik een display driver error te zien kreeg, maar nadat ik hem een paar weken niet gebruikte en mijn ingebouwde videokaart toen in plaats daarvan gebruikte (ik speelde toen tijdelijk geen zware games) was het probleem daarna verdwenen. Ik heb mijn oude Club 3D Radeon R9 380 teruggestuurd en omgeruild voor deze (ik moest 15 euro extra betalen) omdat de Radeon R9 380 niet werkte, mijn computer viel uit tijdens het spelen van games. Het is een goede mid range videokaart waarmee je alle games kunt draaien als je andere hardware (RAM en processor) goed genoeg is. Ik heb nog nooit een game gespeeld die ik niet op high kon spelen en ik heb niet bij alle spellen geprobeerd ze op ultra te spelen, maar bij veel games kan dat wel. Ik heb de videokaart eind Januari (dit jaar, 2016) gekocht.

Ik heb hem niet geprobeerd te overklokken of te modden, dus daar heb ik geen mening over.

Op dit moment is deze videokaart ongeveer net zo duur als een Club 3D Radeon R9 380 (er zijn goedkopere varianten van de Radeon R9 380 en van de Geforce GTX 960, let wel op of je een 2GB of 4GB versie van de GTX 960 koopt en wilt. De 4GB versie is natuurlijk beter en die kun je beter kopen, hij is maar iets van 20 euro duurder.)

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G?