Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart Review

mrQubeMasterNewbie 11 mei 2016, 153 views

Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart

een slechte telefoon en ik ga binnenkort een nieuwe kopen. de software werkt niet goed en heeft fouten erin zitten en acer is momenteel niet van plan een update te doen dus je zit vast met je problemen. ook de helpdesk kon mijn problemen niet oplossen

Pluspunten

• grote acu
  • 3 sim kaarten mogelij
  • uitbreid baar geheugen

Minpunten

• bloadware
  • wifi problemen
  • geen 4g
  • loopt veel vast
  • eigen android versie
  • android 4.4.2
  • geen eigen geluids instellingen mogelijk
  • geen eigen inlog scherm

ik had liever een andere telefoon gekocht.
op papier is hij echt een toper en heb ik niets liever maar in praktijk is er zoveel mis mee. om te beginnen de eigen versie van android die van geen kant goed werkt.

je hebt de standaart geluids profielen maar deze kan je niet aanpassen of zelf een profiel maken. je zit dus vast met wat acer heeft ingesteld wat ik jammer vind.

ik had na 2 weken problemen met wifi waardoor ik niet meer kon verbinden tenzij ik opnieuw opstarte en zelfs dan kwam het probleem snel terug.
nadat ik contact heb opgenomen met de helpdesk vanwege mijn wifi probleem was hun oplossing om een reset te doen. al mijn bestanden en apps dus er opnieuw op moeten zetten om na 5 dagen hetzelfde probleem terug te krijgen.

er zijn veel standaart apps die ik nooit gebruik en hij loopt met regelmaat vast.
het inlog scherm is ook erg standaart. geen patroon inlog maar alleen cijfer of tekst code.
ookal heeft hij dts studio sound vind ik het geluid van de speakers maar mager en erg zacht.

positief vind ik wel de accuduur. ik kan een hele dag zonder laden en als ik geen games speel of erop lees is hij aan het einde van de dag nog op 50%. echter is de accu niet te verwijderen dus kan je geen hard reset doen.

mijn aanrader is om een andere telefoon te kopen en dat is ook wat ik nu ga doen

Heb jij ook een Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart?

Het probleem met Acer phones is de niet-bestaande support van Acer zelf. Het toestel staat vol rommel en werkt standaard inderdaad slecht. Dit geldt voor elk Acer model.

Maar aan de hardware zelf ligt het niet, want als je er een custom rom opzet dan werken die dingen plots stukken beter en sneller. En de batterij gaat plotseling 2 tot 3 keer langer mee...