Beats by Dr. Dre Solo2 (Black) Review

danzbellx 2 mei 2016, 345 views

Beats by Dr. Dre Solo2 (Black)

Prachtdesign zoals gewoonlijk van Beats, veel veranderd door Apple wat dit product nog meer kwaliteit biedt.

Pluspunten

• Kristalhelder geluid
  • Afstandbedieninkje aan draad
  • draad vervangbaar
  • Fraai design
  • Bass verminderd

Minpunten

• Vinger afdrukken snel van toepassing
  • Bass verminderd, zowel een goede als 'n slechte verandering. Probleem is met bass boosted tracks zo opgelost
  • Moeite om de hoofdtelefoon in zijn / haar hoesje te doen (incl. kabel)

Deze Beats Solo (2 dit keer door Apple) is een betaalbare, hoge kwaliteit 's hoofdtelefoon. Apple heeft de bas verminderd en het één en ander aangepast om het geluid nog meer helder te maken wat flink tot slagen is gekomen,
voor de bas liefhebbers is dit een minpunt, maar op te lossen door bas boosted tracks te gebruiken, of een Android telefoon met uitgebreide equalizer te hanteren.

Het geluid klinkt veel uitgebreider en geniet van elk moment wanneer ik muziek luister op deze hoofdtelefoon.

Hoewel ik persoonlijk meer van Senheizer en Sony ben, toch is deze Beats hoofdtelefoon even goed en ben zeer verbaasd over de mooie aanpassingen.

Ik hoop wel dat Apple in de toekomst een Beats app maakt waarin je zelf je eigen gewenste manier van luisteren kan gebruiken, bijv. de ene persoon wilt meer bas of meer zang en hoewel een iPhone dat kan aanpassen, toch weet ik dat er meer te halen valt uit deze krachtige betaalbare hoofdtelefoon.

Ik geef dit product een welverdiende 8 !

Heb jij ook een Beats by Dr. Dre Solo2 (Black)?