Misfit Shine 2 Carbon Zwart (Zwart) Review

miratus 2 mei 2016, 391 views

Misfit Shine 2 Carbon Zwart (Zwart)

Dit model gekozen omdat de Shine 2 ook een silent alarm heeft en dat was naast een eenvoudige activity tracker wat ik wilde. Zeer tevreden met het minimalistische, mooie ontwerp en de mogelijkheid om nog een extra functie toe te voegen (voorgeprogrammeerde sms versturen, muziek aan/uit, etc) via Misfit Link.

Pluspunten

• Prima eenvoudige fitness tracker
  • Betaalbaar
  • Mooie, prettig dragende design en goed afgewerkt
  • Extra functies: trilalarm, horloge, inkomend gesprek alarm, programmeerbare extra's werken goed

Minpunten

• Werkt op batterij (maar dan wel heel lang)
  • Synct eigenlijk alleen op commando
  • Aantal programmeerbare extra functies is beperkt

Het ding ziet er strak en futuristisch uit (gun metal uitvoering): installeren is een kwestie van de Misfit app(s) downloaden en de stappen volgen: een peuleschil.

De app is mooi vormgegeven, zowel op iOS als Android: ik heb de Shine 2 nu gekoppeld aan een Nexus 6 (2015) en mijn vrouw heeft de Shine (Swarowski edition) aan haar iPhone 6. Beide werken identiek en goed.

Voor de prijs die ik er voor betaalde (64 EUR) zeker een aanrader!

Heb jij ook een Misfit Shine 2 Carbon Zwart (Zwart)?