Microsoft Lumia 650 Zwart Review

n00by 29 april 2016, laatste update op 29 april 2016, 420 views

Microsoft Lumia 650 Zwart

Prima smartphone voor een goede prijs.

Pluspunten

• Erg goed scherm. Mooie kleuren en duidelijk leesbaar in alle omstandigheden
  • Fantastisch design. Erg dun en licht
  • Windows 10 Mobile werkt lekker

Minpunten

• Aanbod van apps die ik zou willen gebruiken (apps zijn afwezig of er ontbreken essentiŽle features)

Mijn ervaring met de Lumia 650 is positief. Ik ben zeer te spreken over de display en het design van het apparaat. Persoonlijk vind ik Windows 10 Mobile fijner werken dan Android.
persoonlijk gezeur over apps
Ik ging mij al wel vrij snel irriteren aan het feit dat ik geen gebruik kon maken van Spotify connect om een playlist te streamen naar mijn Grammofon of chromecast. Ook is het mij niet gelukt om vanuit de netflix app mijn chromecast aan te sturen.

Omdat ik daarnaast ook nog wat andere handige apps miste heb ik helaas besloten om het apparaat maar om te ruilen voor een budget android apparaat waar dit allemaal moeiteloos mee kan.
final thought
Mocht je voor jezelf tot de conclusie komen dat het app aanbod binnen Windows 10 Mobile wel voldoet, dan heb je met de Lumia 650 een prima apparaat te pakken!

Heb jij ook een Microsoft Lumia 650 Zwart?