Trust SP-2200 Speakerset (2.0, 2x 0.5W) Review

kjiratsiekoedel 31 juli 2009, laatste update op 31 juli 2009, 342 views

Trust SP-2200 Speakerset (2.0, 2x 0.5W)

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • prima voor bij office pc
  • grootte

Minpunten

• geluidsweergave

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 3
Zojuist dit setje voor ¤6,99 gekocht bij de Kijkshop (aanbieding). De set is aangesloten op mijn extra office pctje waar nu alleen één interne speaker in zit.

Verwachtingen:
Ik wilde een wat betere geluidskwaliteit hebben en meer volume. Op deze pc draai ik wat muziek en een hoop radio. Dus geen grote verwachtingen voor een klein prijsje.

Algemene beoordeling:
Goed. Prima waar voor je geld.

Featureset:
Niets extra in de doos.
Geluids- en netsnoer zitten al aangesloten op de set. De boxen zijn ook al met elkaar verbonden. Bij te korte snoeren zal je dus snel moeten knutselen. Maar snoeren zijn lang genoeg voor normaal office gebeuren.
Koptelefoonaansluiting zit voorop op een boxje. Lampje is groen.

Geluidsinstellingen:
Alleen een volumeknop. Verder niets.

Bouwkwaliteit:
Zien er prima solide uit. Geen rafelige randen oid.

Vormgeving:
Saai grijs/zwart. Net als mijn monitor (Acer AL1716). Past prima op mijn bureau dus.
Verder zo'n 15cm hoog, 10cm diep en 8cm breed. Klein dus.

Geluidskwaliteit muziek:
Mja. Vlak en flets geluid natuurlijk. Maar prima voor wat ik wil, zeker gezien de prijs. Ze oversturen niet snel.

Geluidskwaliteit film:
nvt

Midden en hoge tonenweergave:
Weinig mid. Hoog is prima. => flets dus

Basweergave:
Niet heel veel bas. Maar de boxjes zijn ook klein.

Prijs/kwaliteit:
Gewoon goed.

Heb jij ook een Trust SP-2200 Speakerset (2.0, 2x 0.5W)?