Marshall Headphones Major II (Bruin) - Reviews

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Marshall Headphones Major II (Bruin) Review

Thigges 28 april 2016, 597 views

Marshall Headphones Major II (Bruin)

Een heel mooi product met een typische Marshall retro look. De sound van deze on-ear koptelefoon is heel erg goed en is volgens mij meer bedoeld voor rock, niets mis mee. De bouwkwaliteit voelt wel een beetje fragiel aan.

Pluspunten

• goed geluid
  • opvouwbaar
  • aparte kabel

Minpunten

• na een tijdje doen mijn oren pijn
  • niet robuust gebouwd

Een heel mooi product met een typische Marshall retro look. De sound van deze on-ear koptelefoon is heel erg goed maar meer bedoeld voor rock, niets mis mee. De bouwkwaliteit voelt wel een beetje fragiel aan. Ik draag zelf liever een over-ear koptelefoon maar ik gebruik dit product meer voor on the go en dan vind ik een on - ear style makkelijker om mee te nemen, daarom vind ik het ook geen probleem dat na de koptelefoon een 1 a 2 uur op te hebben gehad mijn oren een beetje pijn beginnen te doen, het komt zelden voor dat ik hem ze lang op heb. Over het algemeen een heel goed product en aan te raden aan alle mensen die van rock muziek luisteren, je moet wel houden van de retro look.

Heb jij ook een Marshall Headphones Major II (Bruin)?