Audio-Technica ATH-M50X (Zwart) Review

Thigges 28 april 2016, 375 views

Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)

Pluspunten

• geluidskwaliteit is super
  • robuust gebouwd
  • heel comfortabel
  • meerdere kabels meegeleverd

Minpunten

• weinig verschillende kleuren

Deze kooptelefoon is voor deze prijs een van de beste op de markt. geluidskwaliteit is heel erg goed. dit product is multifunctioneel, voor gamen, muziek luisteren en video/audio bewerking. deze koptelefoon kan ik ook uren op mijn hoofd hebben zonder last. En als laatste is het ook heel portable doordat je het het makkelijk kan opvouwen.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)?