Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse Review

madx33 28 juli 2009, 635 views

Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse

Pluspunten

• batterijduur
  • oplaadhouder
  • ergonomie
  • robuust/sterk

Minpunten

• werkafstand

Ik heb de logiitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse ergens in 2005, misschien begin 2006 gekocht. Wat ik er persoonlijk fijn aan vind is dat ie wat zwaarder is. De batterij gaat lang mee en hij is in no time weer opgeladen in de oplaadhouder. Omdat ik een htpc kocht en deze muis beperkt is in de werkstand (ca 2 m) en het om een optische muis gaat die het niet altijd goed doet op verschillende oppervlakken, ben ik overgegaan op de MX 3200 laser mouse. Nadat ik deze na een jaar een paar keer te vaak heb laten vallen en kapot is, ben ik weer terug bij de toch wel beste muis die ik ooit heb gehad. Sterk, lange batterij duur, licht fijn in de hand en ziet er strak uit. Ik kan het goed begrijpen dat de prijs sinds 2004 nog niet gedaald is.

Heb jij ook een Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse?