Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB Review

mbrouwer22 18 april 2016, 422 views

Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB

Goede laptop met mooie behuizing van aluminium. Erg snel en mooi scherm

Pluspunten

• aluminium behuizing
  • snelle processor
  • software

Minpunten

• duur

Ik was al langere tijd aan het twijfelen of ik deze laptop zou kopen maar na een aanbieden bij de mediamarkt heb ik hem toch gekocht. Nu ik hem een maandje heb kan ik zeggen dat ik geen spijt heb. Door de software en de hardware is het een hele goede en snelle laptop. Binnen een paar seconden opgestart en kun je meteen aan het werk. Ik heb er een video mee bewerkt van full hd en dit lukte met gemak de laptop had er geen moeite mee. Het scherm is echt prachtig de kleuren zijn perfect en de resolutie is ook prima. De bijgeleverde oplader is erg fijn door de magneet. Het enige wat iets minder is is de opslag ruimte. Ik ben nu aan het kijken voor een goede externe harde schijf omdat ik de schijf al vol heb.

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB?