Danger Den Double Heatercore (Radiator) Review

sky- 27 juli 2009, laatste update op 27 juli 2009, 220 views

Danger Den Double Heatercore (Radiator)

Pluspunten

• Goedkoop.
  • Veel koelvermogen.

Minpunten

• Groot.
  • Niet écht te modden.

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Deze radiator heb ik al een hele tijd draaien ter vervanging van destijds mijn single heatercore radiator.

Op het moment koelt de radiator het volgende :

- Intel Q6600 (Stock)
- nVidia Geforce 8800 (G92)

En ik moet zeggen dat het heel goed gaat. De fan configuratie is 'push - pull' , alleen aan de voorkant (de push) heb ik één fan en aan de achterkant (de pull) heb ik er 2. Waarom? Ik vind het zo meer dan voldoende. Een nadeel van deze radiator is dat hij zo groot is en er aansluitingen voor 1/2 op zitten gesoldeerd. Maar dat wil de pret niet drukken. De radiator is goedkoop en koelt zo goed. Ik wil niets anders meer. :) Ook wil het nog wel eens voor komen dat de radiator niet in de kast past. Bij mij hetzelfde probleem. Ik heb daardoor mijn bevestiging voor de floppy drives weg gehaald. (Gebruik ik toch niet)

Temperaturen icm DangerDen TDX op de CPU :
- IDLE 48, 48, 48, 49 met een systeem temperatuur van 43 graden.
- LOAD 51, 52, 51, 53

Temperaturen icm EK FC Blok op mijn 8800 :
- 46 idle, 48 load.

PS. Foto is wat oud, er zit nu dus een extra fan op. Je zit er duct-tape op zitten, dat is voor de shroud zo min mogelijk lucht aan de zijkant te laten ontsnappen.

Heb jij ook een Danger Den Double Heatercore (Radiator)?