Sony SmartWatch 3 (rubberen band) Zwart (Zwart) Review

Ancipital 16 april 2016, laatste update op 16 april 2016, 2.246 views

Sony SmartWatch 3 (rubberen band) Zwart (Zwart)

Leuk stukje speelgoed dat erg handig is voor o.a. notificaties en meerdere alarmen. Bouwkwaliteit is goed, bandje zit lekker en de accuduur is wel ok, elke dag opladen en hij functioneert de hele dag.

Pluspunten

• Mooi en zit lekker
  • Reageert goed op bewegingen (gestures)
  • Update voor Android 6 Marshmallow
  • Snelle CPU
  • Wifi, NFC, lichtsensor

Minpunten

• Geen hartslagmeter

Wel eerst even volledig opladen en volledig laten ontladen voor je 'm opnieuw oplaadt, want bij mij ging hij vrij snel omlaag, maar rond 35% duurde het steeds langer voor hij weer een procentje lager ging qua batterijniveau. Dus lijkt het net alsof de batterij minder energie heeft dan eigenlijk het geval is.

In Nederland is dit ding erg duur. Op amazon.co.uk vind je hem een stuk goedkoper. En dat geldt eigenlijk voor de meeste producten, tegenwoordig. Zelfs inclusief verzendkosten!

De oplaadkabel gaat er aan de achterzijde in. Dit is voor sommigen een minpunt, maar voor mij een pluspunt, want zo komt er Ún minder snel stof in, Ún vertraagt het kwaadwillenden.

Bandjes zijn los aan te schaffen en beschikbaar in meerdere varianten. Ook zijn er screen protectors voor te verkrijgen.

Ik doe niet aan sporten O-) , maar een andere reviewer kan je daar meer over vertellen.

Heb jij ook een Sony SmartWatch 3 (rubberen band) Zwart (Zwart)?

Niet sporten en toch kiezen voor de Smartwatch 3? Apart haha, dan heb je een hoop andere opties die misschien wel beter bij je wensen aansluiten, denk aan de LG G Watch R. Neemt niet weg dat dit natuurlijk ook een heel goed horloge voor je zou kunnen zijn. :)
Ik gebruik 'm voor notificaties, meerdere alarmen, en i.c.m. Tasker, waarmee ik een heleboel dingen kan automatiseren. Nu hoef ik niet steeds m'n telefoon te pakken.. Best prettig ;)