Asus Zenwatch 2 (leren band) Zwart (Beige, Blauw) Review

JasperHonigNewbie 15 april 2016, 261 views

Asus Zenwatch 2 (leren band) Zwart (Beige, Blauw)

Goede instap watch voor andriod wear!

Pluspunten

• De prijs
  • Uiterlijk
  • Softwear updaters
  • wifi
  • Bellen via de watch (versie 6.0.1)
  • Makkelijk verwisselbare bandjes
  • Spatwater dicht
  • Muziek kunnen afspelen via watch

Minpunten

• Geen gps onboard
  • Neemt redelijk weel ruimte op je telefoon in( al de apps op je watch moetten ook op je telefoon komen te staan)
  • Voor vrouwen meschien iets te groot( Er is een kleine variant)
  • Bandje in begin best stug.
  • Oplaad kabeltje
  • Geen nuttige asus apps

De Asus zenwatch 2 is voor de mensen die een smartwatch willen maar toch niet teveel geld voor wil uit geven een goege keuze. De watch is voor vrouwen wel wat groot. Die zal ik aanraden naar de kleine variant te gaan kijken. De softwear vindt ik fijn werken en krijgt regelmatig van google een update. Bij een update 6.0.1 is ondereandere bellen via de watch toe gevoegt. Dit moet wel in de buurt van je mobiel zijn.(Er kan geen simkaartje in) Via wifi kan je je watch ook conecten met je mobiel en kan je verder van je mobiel weg. Er staat standaart paar apps van asus en google op die soms geen meer warde hebben. Neem als voorbeelt de zaklamp. Dit is alleen dat je beeltscherm gaat oplichten. Hier voor kan je als nog beter je mobiel gebruiken. Er staan ook 2 stappetellers op een van asus een van google. Wat wel voor sommige mensen handig is is watchfase maker van asus hier kan je je wijzerplaten makkelijk aanpassen hoe jij dit wil. Ik vindt het persoonlijk niet handig maar hier voor in de plaats kan je wel allemaal wijzerplaten in de google app store halen. En wat ook handig is dat je via bluethoot of via de ingebouder speaker (Die zins update 6.0.1 werkt) Kan je muziek afspelen. Je kan op je watch je nummers zetten en dan muziek luisteren. Ook kan jje als je muziek op je mobielm afspeelt het op je horloge buiedienen. Zo als pauze,Play,Harder,Zachter,Vogend nummer, Vorg nummer. Wat wel zo is het is geen sporthorloge! Hier voor missen er teveel dingen. En een nadeel vindt ik persoonlijk is dat de kabel waarmeer je hem oplaat aleen bij asus verkijgbaar is en je moet weten hoe je op de site van de store van hun komt. (Beetje goed googlele) Over al genomen het is een goede smartwatch voor zijn prijs en voor mensen die toch een smartwatch willen voor niet veel geld is dit zeker een goede uitkomst!

Heb jij ook een Asus Zenwatch 2 (leren band) Zwart (Beige, Blauw)?

Ik vraag me altijd af wat er gebeurt i.c.m. een bluetooth koptelefoon. Ben bang dat de muziek dan gaat haperen of zo
Als je muziek op je watch hebt staan het het zelfde als met je mobiel. Anders werkt hyet ook gewoon en is je watch een tusse kopeling :)