Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

AC Ryan Playon! HD Review

basjo 25 juli 2009, 5.241 views

AC Ryan Playon! HD

Pluspunten

• Compleet
  • div bestand type zonder problemen
  • makkelijk

Minpunten

• Kast is wat groot
  • Geen nl gebruiksaanw.

Geluidskwaliteit Score: 5
Aan de review van mijn mede tweaker valt niet veel meer aan te vullen.
Maar hierbij wat eerste bevindingen

Gisteren de PlayOn HD ( 149,- euro versie zonder HD ) opgehaald in Rotterdam.
Vriendelijke afhandeling bij leverancier.
Thuis gekomen Hd er in ( 500Gb SATA Samsung)
In eerste instantie zag de mediaspeler de Hd niet.
Open gemaakt en Hd los laten hangen waarna hij wel contact maakte. Vermoedelijk iets verkeerd gezeten met de Sata aansluiting.
Hd geformat en aan de slag gegaan.
Eerst getest met USB/MP3 speler.
Deze in het apparaat gestoken en kon zeer eenvoudig de muziek bestanden afspelen.
PlayOn via Spdif aangesloten op versterker met een perfecte geluids weergave.
Vervolgens PlayOn aangesloten op PC om vol te zetten met muziek en video.

Ter expiriment eerst een ISO dvd bestand bekeken.
Geeft gelijk beeld net als of je een DVd afspeeld. Menu keuze en via afstandsbediening gewoon te schakelen tussen audio kanalen.
Ook Ts bestanden die ik niet kon branden omdat er een onverklaarbare fout in zat geeft de PlayOn gewoon weer.

Goed product voor zeer goede prijs denk ik.

geluidsproductie van de interne ventilator is redelijk.
Vergelijkbaar met een harddisk recorder van samsung.
Firmware update is nu alleen via USb mogelijk maar zou in de toekomst ook via HD moeten kunnen.

Heb jij ook een AC Ryan Playon! HD?

Reviews door de redactie

kan je hiermee ook spellen runnen?
ik heb namelijk te veel spellen die niet meer op m'n hdd passen en wil ik en externe aanschaffen maar ik wil wel vanaf de externe hdd spellen spelen zodat mijn interne hardeschrijf niet zo over vol raakt.
Als je de mogelijkheid hebt om een interne harde schijf in te bouwen in je pc, dan zou ik dat eerder doen. De snelheid waarmee de data wordt doorgevoerd is trager via usb2.0 dan een sata of ide aansluiting intern. Zeker voor spellen adviseer ik om een interne harddisk te gebruiken. Gewoon de AC Ryan gebruiken waarvoor deze bedoeld is: HD mkv's afspelen. :)
Hij ook als externe Hd te gebruiken ....
Dus zou geen probleem moeten zijn...
Maar denk als het om een snelle extrne HD gaat dat je beter iets met firewire kan gebruiken.
Ik gebruik zelf ook extrene hd`s maar voor video en foto bewerking gebruik ik een extrene Hd van Maxtor met firewire en dat werk een stuk sneller !!
Hoe zit het nu met het DTS downmixen werkt dat nu?