PQI MPack P800 40GB (USB 2.0) Review

Vini 23 september 2005, laatste update op 23 september 2005, 548 views

PQI MPack P800 40GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Grote harde schijf
  • Goede afwerking

Minpunten

• gebruiksvriendelijkheid

Geluidskwaliteit Score: 3
Ik heb onlangs de PQI mPack 800 aangeschaft met 40 gb harde schijf. Het is een mediaplayer waarmee je vele dingen kan doen.
De accesoires zijn uitgebreid, mooie oordopjes met een redelijke geluidkwaliteit, afstandbediening, een bescherm/meeneem hoesje, kabel voor op tv aan te sluiten , oplaad kabel, usb- kabel en kabel voor dolby surround. Zeer uitgebreid dus.

De beeldkwaliteit is voldoende, niet schokkend mooi maar gewoon goed. Om het te vergelijken heb ik hem naast een psp gelegd. De psp heeft een iets groter scherm maar mindere kleuren, de pqi heeft echter wel een beetje zichtbare pixels.
Ook de geluidkwaliteit is voldoende, vergelijkbaar met de psp of een andere mp3-speler.

Het apparaat ligt goed in de hand, is niet zwaar en is mooi afgewerkt, naar mijn mening niet zo'n speelgoed uiterlijk als de psp. Maar gewoonstijlvol zoals een Archos.

De gebruiksvriendelijkheid is niet helemaal top, het is zeker in het begin even zoeken en testen wat alles is, wat dat betreft (daar gaan we weer) de psp veel overzichterlijker en makkelijk te besturen.

Hij is makkelijk mee te nemen en de accu houd het rond de 4 uur op films spelen en rond de 10 uur met muziek afspelen.
Meenemen gaat ook prima aangezien het meeneem hoesje daar goed geschikt voor is.

Wat een groot pluspunt is is de veelzijdigheid, je kunt films,muziek en foto's afspelen, je kunt programma's opnemen van tv of afspelen op tv (dus ook films!), je kunt radio luisteren en dingen opnemen met de ingebouwde microfoon, kortom veelzijdig.

Heb jij ook een PQI MPack P800 40GB (USB 2.0)?