Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Logitech Romer-G switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US) Review

DaTiezl 1 april 2016, laatste update op 9 mei 2020, 480 views Product gekocht

Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)

Bijzonder prettig full-RGB mechanisch toetsenbord. Uitstekend geschikt voor zowel gaming als werk.

Pluspunten

• Full RGB
  • Prettige switches
  • Merkbaar korte travel distance
  • Eenvoudig design
  • Zeer customisable kleuren
  • scrollwheel voor geluid
  • Uitgebreide software
  • Plastic maar robuust

Minpunten

• CTRL toetsen breken snel af
  • geen polssteun
  • geen demonteerbare kabel
  • geen usb troughput
  • Prijzig
  • Ronde mediaknopjes

Met de verkoop van mijn vorige mechanische toetsenbord (CM Storm TK) was ik opzoek naar een nieuwe mechanische plank met een volledig numpad, voor zowel werk als gaming. Ik ben uitgekomen op de G810.

Prijzig maar binnen budget en passend bij mijn G402. Uitstekend design en de switches voelen zeer goed. Ik was Bruine Cherrys gewend. Ik vind deze vergelijkbaar maar de zeer korte travel distance is heel goed te merken en ervaar ik als prettig.

Wel jammer dat er geen polssteun bij zit. Ik mis em echter niet zo.

Kleine aanvulling naar ruim 4 jaar. Ik heb nu tot twee keer toe afbrekende control knoppen gehad. Zowel links als rechts op het toetsenbord en zowel bij het origineel als bij de door Logitech vervangen versie. Ik heb na de tweede keer geen nieuwe meer ontvangen omdat het product uit de garantie was gelopen.

Op internet lees ik veel dezelfde klachten bij dit model.

Heb jij ook een Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)?

Op internet lees ik veel dezelfde klachten bij dit model.

[Reactie gewijzigd door DaTiezl op 9 mei 2020 14:33]