Specificaties Bedraad Qwerty met Romer-G switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US) Review

DaTiezl 1 april 2016, 370 views

Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)

Bijzonder prettig full-RGB mechanisch toetsenbord. Uitstekend geschikt voor zowel gaming als werk.

Pluspunten

• Full RGB
  • Prettige switches
  • Merkbaar korte travel distance
  • Eenvoudig design
  • Zeer customisable kleuren
  • scrollwheel voor geluid
  • Uitgebreide software
  • Plastic maar robuust

Minpunten

• Ronde mediaknopjes
  • geen polssteun
  • geen demonteerbare kabel
  • geen usb troughput
  • Prijzig

Met de verkoop van mijn vorige mechanische toetsenbord (CM Storm TK) was ik opzoek naar een nieuwe mechanische plank met een volledig numpad, voor zowel werk als gaming. Ik ben uitgekomen op de G810.

Prijzig maar binnen budget en passend bij mijn G402. Uitstekend design en de switches voelen zeer goed. Ik was Bruine Cherrys gewend. Ik vind deze vergelijkbaar maar de zeer korte travel distance is heel goed te merken en ervaar ik als prettig.

Wel jammer dat er geen polssteun bij zit. Ik mis em echter niet zo.

Heb jij ook een Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)?