Panasonic Lumix DMC-FZ1000 Zwart - Reviews

Specificaties 20,1MP • Ultra HD filmen • 16x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Panasonic Lumix DMC-FZ1000 Zwart Review

twenink 31 maart 2016, laatste update op 31 maart 2016, 1.309 views

Panasonic Lumix DMC-FZ1000 Zwart

Sinds 2 maanden deze camera ook in bezit en de camera heeft tot nu toe aan al mijn verwachtingen (ruimschoots) voldaan.

Pluspunten

• Snel
  • Prachtige foto's, vrijwel niet van een veel duurdere spiegereflex camera te onderscheiden
  • prijs / kwaliteit
  • veel opties o.a. RAW
  • in ULTRA HD filmen

Minpunten

• niet waterdicht
  • flitser in donker is net aan...

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Ik heb de camera mee gehad op reis naar Colombia en daar is de camera zeer goed bevallen. De ZOOM is meer dan uitstekend en ook de supersnelle focus op verschillende wilde dieren in Hato La Aurora heeft fantastische plaatjes opgeleverd. Mijn zus en broer zijn beide fotograaf en waren verbijsterd over de foto's die ik er als "amateur"mee gemaakt had. Beide waren een beetje sceptisch en adviseerden mij voor een spiegelreflex te gaan maar ook zij waren het die vol ongeloof zeiden; heb je die foto's met die panasonic gemaakt?? Het lijken wel foto's van een spiegelreflex! Dus tja.. Need i say more? zullen we maar zeggen.

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-FZ1000 Zwart?