Specificaties Actie, Avontuur, Free Roaming, MMO, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Tom Clancy's The Division, PC (Windows) Review

EierKoek 30 maart 2016, 91 views

Tom Clancy's The Division, PC (Windows)

leuk spel maar daar blijft het bij.

Pluspunten

• details
  • setting

Minpunten

• herhaling
  • endgame content
  • verzamel hoeveelheid

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 1
Besturing Score: 3
Geluid Score: 3
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3
ik vind het bijzonder dat Tweakers er zo'n hoog cijfer hieraan geeft. veel andere reviews die ik vind vinden het maar meh. en daar ben ik het mee eens. setting vind ik leuk, ziet er fantastisch uit. veel details en props etc. persoonlijk vind ik het idee om kleding van stat armor te scheiden een leuk idee. maar dan moet de kleding wel echt verschillend zijn. nu voornamelijk donkere kleuren.
maar de gameplay is maar meh. heb het uitgespeeld en zit een beetje te kijken wat ik nog ga doen. hoe verder je in het spel komt. hoe meer vijanden een kogelspons worden. verder zit er grootte verschillen tussen alle lvl 30 mensen. sommige killen bazen met gemak, terwijl ik er nog moeite mee heb. wil dan denk ik ook niet weten hoe makkelijk het is als je ook DZ 50 bent. going rogue is ook niet belonend wat wel een endgame onderdeel hoort te zijn. (idee om een lone wolf merc te worden wordt dus niks ;)) als een extraatje kan je telefoons en andere data verzamelen maar dit zijn echt te grote hoeveelheden waar je allemaal heen moet rennen. en dat duurt ff, voor een jas... ik vond het een prima spel maar het ontbrak spanning en afwisseling. had zelf weinig bugs.

Heb jij ook een Tom Clancy's The Division, PC (Windows)?