Samsung Syncmaster 2333HD Zwart Review

tjhilbersNewbie 17 juli 2009, 1.134 views

Samsung Syncmaster 2333HD Zwart

Pluspunten

• Mooi design
  • Prima specificaties
  • Veel instelbaar
  • Vele type aansluitingen
  • Voldoende interne speaker

Minpunten

• Trilt vrij snel op het voetstuk
  • Alleen VGA kabel bijgeleverd

Als je op zoek bent naar een monitor met goede specificaties, HD kwaliteit en een TV-tuner en dat allemaal voor een goede prijs, dan is dit een goede keus.

Het lijkt wat groot, zo;n 23 inch scherm, maar als verlengstuk of tweede beeldscherm bij een laptop of PC is dit naar mijn idee een goede keus.

De mogelijkheid is er om uitgebreid de kleurinstellingen te veranderen, dus samen met de HD1080p maximum resolutie en een schermdiagonaal van 23 inch geeft dat een prachtig beeld. Niet alleen om aan te werken, maar ook voor films. Let bij het instellen van de backlight wel op het niveau, want bij enkele sterktes zoemt de monitor harder dan andere.

Qua aansluitingen is het beeldscherm ook volledig uitgerust, namelijk niet alleen VGA, maar ook DVI en HDMI (2 maal, achter en opzij). Tevens zijn er enkele audio aansluitingen. Door de plaatsing van de interne speakers, lijkt het geluid wel uit achter of uit het beeld te komen. Natuurlijk is het niet te vergelijken met een externe geluidsbron, maar daar is dit apparaat ook op aan te sluiten.

Het scherm heeft een mooi half glansende uitstraling met afgeronde kanten. Persoonlijk vind ik dit mooier dan hoekige zijden. Het ovale voetstuk is makkelijk te monteren en zorgt voor een stevig staande monitor (draai het schroefje wel stevig aan he).

Tja, wat valt er nog meer te zeggen. Het is gewoon een mooi, groot, waardevol en eenvoudig te installeren monitor en dat allemaal voor een goede prijs. Want op het gebied van monitoren met tv-tuner is dit toch echt de beste keus. (wil je 23 inch tenminste).

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2333HD Zwart?

Hey tjhilbers,

Paar foto's misschien? review is ook wat aan de korte kant... :)
Beetje mager, kopjes en plaatjes zouden wonderen doen ;)
Mijn vriendin heeft ook een Syncmaster 2333HD. Het eerste wat me opviel toen ik de TV installeerde in combinatie met Digitenne van KPN, was dat de CAM (Conax) uit de zijkant van de TV steekt. Het klepje wat er 'voor' zit kan dus niet meer dicht. Voor de rest een prima apparaat.

Qua design dus echt een gemiste kans.