Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser OCX 686G Sports (Android) (Groen) Review

GoeiedagEem 26 april 2016, laatste update op 26 april 2016, 504 views

Sennheiser OCX 686G Sports (Android) (Groen)

Voor mij een teleurstelling, omdat de oordoppen zeer slecht blijven zitten bij het sporten. Echt zonde, zeker gezien de hoge prijs.

Pluspunten

• Degelijkheid

Minpunten

• Zitten zeer slecht

Ik heb deze oordopjes gekocht als vervanger voor de Adidas OCX 685i omdat deze dopjes minder werden. Niet de geluidskwaliteit van de oude dopjes werd minder, maar er was sprake van slijtage door het vele gebruik bij het hardlopen.

Een teleurstelling moet ik bekennen. Ik snap dat Sennheiser geen oordopjes op maat kan maken, maar de grootste bijgeleverde dopjes glijden mij tijdens het hardlopen buiten of in de sportschool langzaam uit het linkeroor. Hierdoor sluit de linkerkant niet meer goed af en klinkt de muziek niet meer.

Dit probleem had ik met de OCX 685i niet. Erg jammer dat ik met de opvolger van de 685 geen goede keuze heb gemaakt.

Wanneer ik helemaal stil zit, dan klinkt de muziek overigens goed, maar zo gebruik ik de (sport) dopjes nu eenmaal niet.

De bediening van Spotify op de iPhone werkt overigens prima. Let op dat er twee versies van deze oordopjes in omloop zijn: geschikt voor iPhone en geschikt voor Android.

Heb jij ook een Sennheiser OCX 686G Sports (Android) (Groen)?