DXRacer IRON Gaming Chair Zwart/Grijs Stripes Review

Adamoland 19 maart 2016, laatste update op 19 maart 2016, 740 views

DXRacer IRON Gaming Chair Zwart/Grijs Stripes

Pluspunten

• Robuuste bouwkwaliteit
  • leuk design
  • goede ergonomische instelbaarheid

Minpunten

• zeer stug zitoppervlakte
  • rugkussen zeer stug

DXracer die dus meerdere gamerstoelen maakt. De comfort factor is erg misleidend. Men bedoelt waarschijnlijk dat het een 'rock' feature heeft waarbij je als een schommel meer op de rug kunt leunen. Dat is nice, maar de rest is niet nice. Ik weet niet wat de anderen zeer comfortabel noemen, maar dit is de stugste stoel ooit qua zitoppervlakte. Het zou ' vergelijkbaar' zijn met een autostoel. Ik kan die vergelijking niet maken. Het is alsof je op een houten plank zit. Ook nog eens stevig aan de prijs. Niet veel aanbieders die ook een demomodel ter beschikking hebben om uit te testen. Dit product is vaak een internet-koopje, maar dat kan ook duurkoop zijn. Bij nader inzien toch handig om paar bureaustoelen uit te testen alvorens tot koop over te gaan. Het product is goed instelbaar maar ik ga er een los kussen voor halen om het nog bruikbaar te houden.

Heb jij ook een DXRacer IRON Gaming Chair Zwart/Grijs Stripes?

We zijn nu enkele maanden verder. Hoe bevalt je deze stoel nu?
Ik heb een custom dikke kussen laten maken op maat en daarmee gecombineerd is het (nog steeds) comfortabel. Zonder dat kussen zou ik het niet prettig hebben gevonden. Verder qua functies/instellingen een zeer goede stoel. Industriele kwaliteit.

[Reactie gewijzigd door Adamoland op 13 juli 2016 15:19]