JBL Synchros S400BT (Zwart) Review

Markiemoes 13 maart 2016, laatste update op 17 augustus 2016, 145 views

JBL Synchros S400BT (Zwart)

Zeer stevig en sterk geluid!

Pluspunten

• Sterk gebouwd
  • zit comfortabel
  • Leren draagtas

Minpunten

• Geen tot nu toe

Ik kom Van een Steelseries V2 Siberia af omdat ik een bluetooth koptelefoon wou kopen zodat hij ook handig is voor mee te nemen.
Vooral een aanrader als je van een volle en diepe bass houd.

Hij is natuurlijk zeer makkelijk in te klappen en makkelijk mee te nemen in zijn leren tasje.

Ik gebruik hem persoonlijk het meeste aan mijn pc en werk dan dus via een kabel. deze zit zeer sterk bevestigd in de koptelefoon zelf en is dus moeilijk los te trekken.

Heb jij ook een JBL Synchros S400BT (Zwart)?