Fitbit Charge HR Large Paars (Paars) Review

Slidemaster 9 maart 2016, 248 views

Fitbit Charge HR Large Paars (Paars)

Goed te gebruiken. Niet echt ontzettend vervelend om mijn pols. Maar ik moet wel een aantal keren bandje strakker of losser maken. Het kan zijn dat niet zo vaak iets draag op mijn pols. Ik had verwacht dat de batterij ongeveer vijf dagen vol kan houden. Maar nee

Pluspunten

• Vormgeving
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Batterij max 3 dagen

Mijn eerste sport band. Het zit best wel ok. Niet echt ontzettend vervelend of zo, maar ik moet wel een aantal keren bandje strakker of losser maken. Het kan ook mee te maken hebben met het feit dat ik niet zo vaak iets draag op mijn pols.

Ik had verwacht dat de batterij ongeveer vijf dagen lang vol kan houden. Maar het is meer drie dagen.

Heb jij ook een Fitbit Charge HR Large Paars (Paars)?