HP EliteBook 8460p (LG741EA) Review

semvheuvelen 4 maart 2016, 727 views

HP EliteBook 8460p (LG741EA)

waarschijnlijk heb ik bij deze review niet goede model gekozen 8460p is wel zeker weten goed goede laptop en super accu draait zelfs games

Pluspunten

• Draait games
  • prachtig design
  • Super snel
  • mooie beeld kwaliteit
  • sterke bouw
  • fijne muispad en toesten =bord
  • suuuuper goede accuduur zelfs met games

Minpunten

• zwaar lomp
  • vingerprint scanner werkt niet met win10
  • bekrast snel
  • word snel warm vooral met games absoluut niet afdekken dus

ik heb hem refurbished gekocht bij conrad en het is wel mijn beste laptop ooit heb een nieuwe laptop gezocht met deze specificaties maar voor zo weinig geld is die er niet fijne muispad en toppie met games zoals gta 4 en just cause 2
word helaas wel snel warm vooral met games ben vaak wel bang voor oververhitten maar das alleen met games

mijjn specs:
250gb hdd
Amd radeon hd6470 1gb videokaart
6gb standaard geupgrade naar 8gb ram
windows 10 draait super
i5 processor 2.5ghz dual core

Heb jij ook een HP EliteBook 8460p (LG741EA)?