JBL Synchros E30 (Zwart) Review

semvheuvelen 4 maart 2016, 178 views

JBL Synchros E30 (Zwart)

slechtste aankoop ever (Dit heb ik echt niet overdreven)

Pluspunten

• inklapbaar
  • luxe design helaas plastic maar wel mooi
  • sterk
  • vervangbare kabel

Minpunten

• Zit veeelste strak
  • veroorzaakt hoofdpijn door te strak
  • weinig geluid of bass voor die hoge prijs
  • veel te duur

Dit is niet overdreven KOOP HEM NIET!!!!

slechte headset voor 50 euro geluid valt me zwaar tegen mijn skullcandy lowrider mic1 van kruidvat heeft 10x betergeluid (dit overdrijf ik echt niet) bass weergave krijgt van mij een 4 en is onvoldoende vanwege de te hoge prijs bouwkwaliteit is redelijk sterk en het inklappen is wel handig. hij zit absoluut niet lekker op je hoofd en veroorzaakt daardoor echt hoofdpijn

al deze problemen heb ik zelf eerder gelezen maar dacht ach das toch overdreven maar dat was het dus echt niet heb echt spijt van mijn aankoop aangezien deze oude skullcandy lowrider van de kruidvat gewoon vele malen beter is

dus mensen KOOP HEM NIET!!! je kan echt beter krijgen dan dit

Heb jij ook een JBL Synchros E30 (Zwart)?