Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood) Review

GabbersaurusNewbie 3 maart 2016, 97 views

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)

Oordoppen met een hele goede geluidskwaliteit, wat je niet bij andere producten gaat vinden met dit budget. Komt geleverd met handige accessoires. Helaas is kabelbreuk niet te vermijden, hoe zuinig je ook met dit product omgaat. Ik heb mijn 2e paar terug moeten sturen voor garantie. Jammer van dit product.

Pluspunten

• Anti Knoop draad
  • Microfoon is prima
  • Geluidskwaliteit is zeer goed voor prijs
  • Bass boost functie werkt goed.
  • Protector Case meegeleverd
  • Reserve ear tipps

Minpunten

• Draadbreuk is niet te vermijden

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb dit product op aanraden van een vriend aangeschaft, nadat hij zij dat de geluidskwaliteit van deze earphones niet te overtreffen zijn voor dit budget.

Uiteindelijk heb ik deze headset gekocht, en was in eerste instantie zeer te spreken over deze headset.

De geluidskwaliteit is erg goed en de bass boost functie die op de headset zit is echt de moeite waard en makkelijk te bedienen. Zie foto ( sorry voor aardappelkwaliteit )

Ik denk dat je voor dit budget weinig andere headsets kan vinden die de geluidskwaliteit van dit product overtreffen. Ik heb hiervoor dure Bose en Sennheiser oordopjes gehad, maar de CM Storm is zeker een evenknie.

De bass van de CM Storm is prima, en indien je wat meer/minder bass wilt kan je de bass boost functie aan of uit zetten. Ook andere toonhoogtes zijn goed te horen.

Het wordt geleverd met product guide, wat reserve eartips, en een audio+mic jack die je kan gebruiken om de microfoon te gebruiken op je PC/Laptop. Ook zit er een pause/play functie bevestigd aan de headset die goed werkte op mijn Sony Smartphone. De headset is voorzien van anti knoop draad.

Ook de microfoon is van prima kwaliteit en het als je een laptop hebt met zowel een mic als audio jack dan is dit een prima mobiele headset om te gebruiken voor gaming en skype.

Helaas komt dit product ook met een heel groot nadeel, en dat is de kwaliteit van de kabel. Het is bijgeleverd met een protector case waar je de headset in kan bewaren maar dit blijkt weinig uit te maken. Ik heb helaas al een 2e paar terug moeten sturen voor garantie wegens kabelbreuk bij de jack. Ook de vriend van wie ik de headset op aanraden had aangeschaft zit met hetzelfde probleem. Blijkbaar zit het in het product zelf.

Ik ben niet het type sloddervos of iemand die zijn kabels opvouwt / oprolt. Ik heb de headset altijd bewaard in de protector case maar dit maakt niet uit. Kabelbreuk is niet te vermijden, maakt niet uit hoe zuinig je er mee doet.

Deze headset zou fantastisch zijn, indien CoolerMaster de audiojack minder gevoelig zou maken voor kabelbreuk. Daarom raad ik dit product af. Het heeft alles wat een headset moet hebben voor deze prijs, behalve een lange levensduur.

Zonde van zo een mooi potentieŽl mooi product CoolerMaster.

Heb jij ook een CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)?