Dawicontrol DawiControl DC-FW800 PCIe Review

mrkleise 25 februari 2016, laatste update op 25 februari 2016, 202 views

Dawicontrol DawiControl DC-FW800 PCIe

Uitermate geschikt voor mensen die nog willen werken met FW400/800 i.c.m. een nieuw moederbord. Alle Dawicontrol Firewire kaarten zijn uitgerust met een Texas Instruments controller, (bijna) een vereiste als je probleemloos gebruik wilt maken van externe firewire audio apparatuur.

Pluspunten

• Stabiel
  • Texas Instruments controller
  • Geen bloatware in de drivers

Minpunten

• Geen

Beheerbaarheid Score: 4
Drivers en ondersteuning Score: 4
Ik gebruik zelf de PCIe en PCI versies voor mijn externe geluidskaart en heb nog nooit problemen gehad met latency, driver issues of ruis.

Via de meegeleverde software kan je ook nog kiezen om de Microsoft drivers te gebruiken indien de Texas Instruments drivers niet benodigd of compatible zijn met je hardware.

Heb jij ook een Dawicontrol DawiControl DC-FW800 PCIe?