Specificaties Zuil speaker met 120W vermogen - Bekijk alle specificaties

Teufel Ultima 40 (Zwart) Review

gvandeven 21 februari 2016, laatste update op 21 februari 2016, 1.973 views

Teufel Ultima 40 (Zwart)

Subliem geluid

Pluspunten

• geweldige bas
  • midden en hoge tonen
  • bi-amp aan te sluiten

Minpunten

• geen kunnen vinden

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb er wel een jaartje over gedaan alvorens tot aanschaf over te gaan :) omdat ik heel veel speakers vergeleken heb en nog niet wist welke AV-reciever ik wou kopen. In eerste instantie wou ik de surround set van Teufel gaan, de Ultima 40 Surround "5.1-Set" maar bij nader inzien leken mij de surround boxen (de UL 20 Mk2) een beetje te beperkt en was mij de subwoofer eigenlijk te groot.

Na alle tests van de Ultima 40 MK2 nogmaals goed bestudeerd te hebben de knoop maar doorgehakt en een viertal Ultima 40 MK2's besteld aangevuld met de center speaker UL 40 Mk2. Heb deze 2e kerstdag besteld en had alles voor 31-12 al in huis. Helaas was 1 van de boxen beschadigd. Ik heb hierover een mailtje naar Teufel gezonden en toen ik na een dag of 3 nog niets gehoord had maar de telefoon ter hand genomen. Door de feestdagen waren zij niet in staat geweest alle mail al te behandelen, maar dat was geen probleem, ik werd meteen geholpen. Een uurtje later kreeg ik van Teufel de verzendbevestiging van een nieuwe box en een retourformulier voor het defecte exemplaat. Drie dagen later stond de bode voor de deur met een nieuwe box en hij heeft de oude gelijk mee teruggenomen. PRIMA SERVICE.

Ik mis de subwoofer beslit niet, heb nu een 5.0 systeem met een geweldig geluid voor muziek EN films.

Heb jij ook een Teufel Ultima 40 (Zwart)?