iRoad V9 Full HD 2CH Zwart Review

Foxy66 17 februari 2016, laatste update op 23 februari 2016, 332 views

iRoad V9 Full HD 2CH Zwart

Op aanraden van Epine geen Blackvue 650 genomen, maar een iRoad v9. Erg veel spijt van. De android app kan niet connecten via WiFi met de Camera, fabrikant heeft probleem toegegeven.

Pluspunten

• Net iets compacter dan een blackvue
  • Achter ook full-hd

Minpunten

• Kan niet connecten met Android (stock android)
  • Onbekend bestandsformaat .JDR
  • Geluidjes en lichtjes niet uit te schakelen
  • Kansloos slechte software mee geleverd
  • Software niet te deinstalleren van Windows 10

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 1
Design & bouwkwaliteit Score: 3
Beelden staan in een heel raar formaat op de SD kaart, .JDR. Dat formaat is niet op google te vinden, en je kan er dus helemaal niks mee. Ik kan niet filmpjes delen. Als ik dat van te voren wist, was ik er nooit aan begonnen.

Contact gehad met fabrikant, en die zegt dat mijn Google Nexus telefoon 'geen standard Android is'. Daar is niet tegenop te boksen. Ding is retour gegaan.

Software krijg ik niet meer van mijn Windows 10 computer gedeinstalleerd. Lekker...

Heb jij ook een iRoad V9 Full HD 2CH Zwart?

Ik heb dezelfde en mij is het wel degelijk gelukt om de geluiden uit te schakelen. Dit doe je door de SD kaart in je computer te stoppen en dan het programma iROAD te openen. Hier kun je diverse opties toepassen waaronder het uitschakelen van de geluiden. Als je dit hebt gedaan en je slaat het op, dan wordt er een config bestandje weggeschreven op de SD kaart.
Bedankt voor de info! :)

Bijzonder, een bestandsformaat wat niet te gebruiken is? Dan zouden de beelden min of meer onbruikbaar zijn... Bijzonder onhandig van deze fabrikant om geen standaard formaat te gebruiken. Misschien wilde hij licentiekosten besparen of zo...

Klein vraagje nog: Is de camera nou makkelijk mee te nemen of zit hij volledig vastgeplakt aan het raam?