Tweakers zegt: 8,5

Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties Actie, Avontuur-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Just Cause 3, PC (Windows) Review

Nareman 17 februari 2016, laatste update op 25 februari 2016, 147 views

Just Cause 3, PC (Windows)

Redelijke game met goede graffics. Just cause 3 is meer een spel dar je een paar keer heel veel speelt. Het is een spel dat wel gaat vervelen.

Pluspunten

• Goede graffics
  • Makkelijke besturing
  • Goede optimalisatie (40 fps op ultra met een gtx 960)

Minpunten

• Gaat vervelen
  • Geen multiplayer (nog even wachten op de mod)
  • Je bent te overpowered

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 2
Hier mijn sublieme, ultra swaggy review :}.

Keuze:
Deze game gekocht in januari 2016. Ik vond het er wel vet uitzien met zo'n 'wingsuit' en grappling hook. Ik dacht gewoon: 'lekker knalle jonguh'. Verder zat ik nog te twijfelen tussen rainbowsixsiege en assassins creed syndicate. Maar ik ben toch maar voor JC3 gegaan i.v.m goede reviews. Ik heb er enigszins spijt van.

Graffics:
Ik ben zeer tevreden over de graffics. Ik haal 30-50 fps met een gtx 960 4gb en i7 4770 met alles op ultra. Dus zo zwaar zal de game niet zijn.

Gameplay:
De eerste paar dagen na de aankoop geniet je er zeker van. Uiteindelijk is alles wel een beetje hetzelfde. Je moet altijd excact hetzelfde doen om een stad te veroveren. Geloof me, dat wordt echt saai.

Conclusie:
Die mag je zelf bedenken.

Heb jij ook een Just Cause 3, PC (Windows)?