Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 595 (Grijs, Groen) Review

bFunk 17 februari 2016, 336 views

Sennheiser HD 595 (Grijs, Groen)

Geluidskwaliteit: Het geluid is gewoonweg kraakhelder en het dynamisch bereik is fantastisch. Het draagcomfort is super. Ook voor lange gamingsessies. Kabel/koptelefoonkwaliteit: Meer dan uitmuntend Nadelen: - Niet de goedkoopste - Geen build-in mic voor gaming

Pluspunten

• Kwaliteit van geluid, bereik
  • Kwaliteit van de koptelefoon en kabel
  • Draagcomfort

Minpunten

• Zeker niet goedkoop
  • Geen build-in mic (tja, can't have it all)

Ik gebruik deze koptelefoon al jaren voor muziek, films, series en gaming. Aangesloten via de Logitech Z906 met een optische kabel aan mijn PC dus geen ruis. Het geluid is gewoonweg kraakhelder en het dynamisch bereik is fantastisch.

Het draagcomfort is super. Tijdens gaming marathonsessies van 15+ uren heb ik geen enkel probleem met deze koptelefoon.

Kabel/koptelefoonkwaliteit: na jaren, geen problemen met kabelbreuk of de koptelefoon terwijl de kabel regelmatig onder de wielen van mijn bureaustoel vastgeklemt raakt en de koptelefoon ook regelmatig valt.

Heb jij ook een Sennheiser HD 595 (Grijs, Groen)?

Geachte bFunk,

Een erg mooie review!
Eigenlijk is het enige wat ik kwijt wil dat als je op je Sennheiser ook nog een mic wil voor gamen.
Hier is een goede oplossing voor!(als je teminste nog wat geld over hebt naar zo'n grote besteding ;) )
Mod mic verkoopt microfoons die je met magneetjes op alle headphones kan "vast maken"
Hier is nog de link als je ge´nteresseerd bent: http://www.modmic.com/

(sorry voor als het Nederlands niet helemaal in orde is)
Met vriendelijke groet,

Augustotelus
Ziet er op zich prima uit, alleen US dus nog eens 12 USD verzendkosten erbij. Dat is een duur microfoontje dan. Ik heb een tijdje een Zalman clip-on mic gebruikt, maar die ging kapot en sindsdien gebruik ik de mic van mijn webcam. Ik game niet meer in PVP verband maar alleen in coop games dus hebben weinig problemen.

Iig bedankt voor de tip.
O sorry ik was helemaal vergeten van US.
Gelukkig heb je zo te zien al wat nieuws gevonden!

Graag gedaan en veel luistert plezier!