Jamo S 606 HCS 3 (Bruin) Review

Loek1961Newbie 9 februari 2016, 276 views

Jamo S 606 HCS 3 (Bruin)

Deze luidsprekers zijn totaal niet te vergelijken met de inferieure kwaliteit luidsprekers die Jamo in de jaren 70 en 80 produceerden. Sinds Jamo onder de vleugels van moederbedrijf Klipsch produceert is de kwaliteit met reuzensprongen omhoog gegaan.

Pluspunten

• Goed evenwichtig geluid
  • Krachtige bas
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• Geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb deze luidsprekers nu 3 jaar in mijn bezit en ik ben erg tevreden over de geleverde kwaliteit.
Met een beperkt budget heb je een grandioze luidspreker in je (woon)kamer staan waar je jarenlang met plezier naar zal luisteren.

Heb jij ook een Jamo S 606 HCS 3 (Bruin)?