Specificaties Android, iOS, Windows Phone compatibel en 29,6g - Bekijk alle specificaties

Garmin Vivosmart HR Zwart (Zwart) Review

nalberts 9 februari 2016, 237 views

Garmin Vivosmart HR Zwart (Zwart)

En Prima horloge wat voor een extra stimulans zorgt te blijven bewegen.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Stappenteller
  • Pols Hartslagmeter

Minpunten

• bijhouden minuten intensieve training niet nauwkeurig
  • Trappen worden niet altijd geregistreerd (of met vertraging)

Ik ben een weer beginnende sporter na diverse knie problemen en heb de vivosmart nu ruim een week in gebruik.
Het doel dat ik heb met de vivosmart is om een extra stimulans te hebben om te blijven bewegen.
En dat lukt ook zeker!, als je te lang stil zit trilt het horloge en meldt : Beweeg :-)
Het horloge zit heerlijk, is erg licht en je hebt bijna niet door dat je hem draagt.
Dat hij waterdicht is is ook erg fijn, je kan hem dus tijdens het douchen gewoon omhouden.
De doelstellingen die de vivosmart automatisch voor mij opstelt zijn vaak net niet te behalen met wat ik normaal doe op een dag.
Hierdoor word ik gemotiveerd om net even iets meer te bewegen of net een extra trap te nemen zodat ik de doelstellingen wel kan behalen.

Door middel van een koppeling met een smartphone kun je gemakkelijk alle gegevens van de dagelijkse activiteiten bijhouden.
Het is in het begin wel even puzzelen, want je kan zowat van alles instellen.
Ook de muziekspeler op de telefoon kan bediend worden, maar heb deze functie nog niet gebruikt.
Ook fijn is het om je hartslag te meten via je pols en niet met een losse borst band.
Wat ik wel mis is een GPS functie, hoewel je deze icm diverse apps op je telefoon wel kan gebruiken.

Al met al een prima horloge voor deze prijs!
Leuke Extra functies zijn : berichten van social media komen binnen op je horloge! evenals het weer.

Heb jij ook een Garmin Vivosmart HR Zwart (Zwart)?