The Crew: Wild Run Edition, PC (Windows) Review

justguy 6 februari 2016, laatste update op 6 februari 2016, 330 views

The Crew: Wild Run Edition, PC (Windows)

geweldige game met prachtig plaatsen met een paar nadelen

Pluspunten

• grafisch prachtig
  • grote map
  • veel races
  • The Summits
  • verschillende events

Minpunten

• PVP loopt soms vast zodra 1 persoon internet problemen heeft
  • verplichte crew events
  • soms een beetje wazig en schokkend beeld
  • Muziek snel eentonig en weinig

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Toen ik the crew voor het eerst speelde in de Bta speelde was de gameplay matig je kon amper bewegen, een jaar verder hebben the wild run toegevoegd die had ik ook in bta uitgeprobeerd dat was veel beter je kon merken dat ubisoft naar de klachten had geluisterd

gameplay

De gameplay is met the wild run stukken verbeterd was het voorheen dat je moeite had om een normale bocht te maken dat is wel anders je drift veel makkelijker wel wat gladjes maar dat is niet erg, verder is het ook afhankelijk van welke kit je heb want je heb 9 verschillende classes verder bepaald het weer ook een grote rol in de gameplay zodra het regen is het meteen raak dan glij meteen gelijk wat overigs niet erg is het zorgt ervoor dat de game toch beter aanvoelt.

grafisch

Grafisch is de game een beetje wisselde je weet niet of de makers het expres hebben gedaan ik ga er van uit van niet maar het is een beetje vreemd.
als je in een stad rij is het op grafisch gebied meer een oudere game maar het is zeker de moeite waard om door de steden te racen maar zodra je buiten de stad ga dan zit je pas het mooie van The Crew wild run dan wil je dat elke race buiten de stad word gehouden, maar goed het is en blijf een grafisch mooie game gezien de afstanden die je kan maken in de game.

Multiplayer

qua multiplayer is er een hoop te doen The Crew is zoals de naam ook al zeg een game dat je met een crew moet spelen, als je de game opstarten kom je meteen in een online lobby terecht wat geen probleem is aangezien dat wereld enorm is,
wat je ook kan doen zijn de PVP-lobby special voor om tegen andere mensen te racen en andere leuke dingen zoals de koning en als dat nog niet genoeg voor je is dan kan je missies gaan doen en the Summit waar je ook nog prijzen kan krijgen.

The Wild Run

The Wild Run is een uitbreiding die je 3 nieuwe specs geven motoren, drift, drag en Monstertrucks verder geeft het je ook The Summit waar ik het al eerder over het gehad.

Nadelen

Nu ga ik even zeggen wat de Grootste irritaties zijn van de game, zo kan het zo zijn als je midden in een PVP race zit dat de game word stil gezet doordat een persoon met internet problemen in de race zit dat is verdomd vervelend aangezien dat de game meteen voor iedereen stil word gezet en je kan ook dan niks doen je heb alleen de optie om de Uplay interface te gebruiken of er blij van wordt is een tweede, verder is de besturing blijkbaar een leuk iets om andere te rammen bij 1 klein tip kan je meteen de controle verliezen maar goed dat weet je met Multiplayer racegames.

Eind oordeel

The Crew Wild Run Edition is zeker een game die ik aanraad vooral als je van reizen houden en een beetje door amerika wilt cruisen is het zeker een aanrader der valt genoeg te doen en je bent zeker 40 uur mee zoet en dan heb je ook nog The Summit om je een hele tijd zoet te zijn

Deze game verdien een dikke 9

Heb jij ook een The Crew: Wild Run Edition, PC (Windows)?