Specificaties Vesa 200mm, Vesa 200x300mm, Vesa 300mm, Vesa 400mm, Vesa 400x200mm, Vesa 400x300mm, Vesa 600x200mm, Vesa 600x300mm, Vesa 600x400mm , maximale schermgrootte 65" - Bekijk alle specificaties

Vogel's SoundMount« (NEXT 8365) - Draaibare TV-muurbeugel met ge´ntegreerd geluid Review

NicoBerg1966Newbie 5 februari 2016, 567 views

Prachtig beugel met een naar mijn maatstaven zeer goede soundbar en aparte sub woofer. Makkelijk op te hangen en het instaleren is kinderspel.

Pluspunten

• Degelijk ontwerp
  • Perfect geluid
  • Makkelijk te monteren / installeren
  • Prijs kwaliteit zeer goed

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Na lang wikken en wegen gekozen voor de SoundMount van Vogel's, tot op vandaag nog geen cent spijt van. Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding heeft Vogel's goed ingespeeld met deze zeer mooie makkelijke maar vooral sublieme alles in een oplossing.

Het installeren van de beugel is kinderlijk eenvoudig met een zeer duidelijke handleiding. Daarnaast heeft Vogel's naar mijn inzien aan alle TV merken en mogelijkheden gedacht, er zit voor ieder type TV schroeven etc. en montage mogelijkheden in de verpakking mee geleverd.
Zelf hebben wij een Philips PUS 7600 55 inch gemonteerd en kunnen niet anders stellen dan dat deze nette muurbeugel perfect past in ons huis en de mogelijkheden om de beugel te verstellen uitmuntend zijn. Je kan deze muurbeugel zo ver draaien dat je bijna 90 graden kan bereiken wat handig is voor bijvoorbeeld vanuit de keuken kijken naar je favorieten programa tijdens het koken.

Plus punten:
Vormgeving
Mogelijkheden om te verstellen
Geluid (voor alleen center speakers en een Sub)
Prijs / Kwaliteit verhouding

Minpunten:
Tot op heden nog niet kunnen vinden

Heb jij ook een Vogel's SoundMount« (NEXT 8365) - Draaibare TV-muurbeugel met ge´ntegreerd geluid?