Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 451 (Blauw, Zwart) Review

abbloos 5 februari 2016, 498 views

Sennheiser HD 451 (Blauw, Zwart)

Ik sluit me aan hij de review van Joshua_L. Goede koptelefoon, met goed geluid. De bass is erg goed maar niet te dominant aanwezig. De afwerking is okč maar niet fantastisch ook voelt de kabel een beetje fragiel aan. Dat kan je verwachten in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Goed geluid!
  • Korte kabel
  • Zit Lekker

Minpunten

• Bouw kwaliteit is okč

Het geluid van de koptelefoon was aan het begin een beetje wennen, het leek niet echt natuurgetrouw maar dit komt waarschijnlijk omdat ik de Audio-Technica ATH-M50X gewend ben. Na een tijdje beviel het geluid me juist heel erg, ik luister voornamelijk tech-house, techno en deep house en dat klinkt gewoon erg goed! Goed uitgebalanceerd maar toch een lekkere bass, ook al kan ik me voorstellen dat hij voor bijv. klassieke muziek minder geschikt is. (Dit heb ik overigens niet getest). Veder voelt de koptelefoon wat goedkoop aan maar dat kan je natuurlijk verwachten in deze prijsklasse. Ook zit de koptelefoon heel lekker, je kan hem gewoon de hele dag ophouden zonder dat je last van krijgt. Hij lekt alleen wat geluid, blokkeert het geluid niet heel goed en ik vind hem persoonlijk niet mooi. Eigelijk doet deze koptelefoon weinig onder voor de Audio-Technica ATH-M50X, alleen qua bouwkwaliteit. Vandaar dat ik deze koptelefoon 5 sterren geef, hij is niet perfect maar voor deze prijsklasse en erg goed.

Heb jij ook een Sennheiser HD 451 (Blauw, Zwart)?