Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout) Review

pietje01puk 5 februari 2016, 87 views

Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)

Heel geschikt voor typisten. Het toetsenbord is buitengewoon responsief. In zijn totaliteit voelt het ziet het bord er kwalitatief geweldig uit maar dat mag dan ook voor deze prijs.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • mechanische toetsen
  • verlichting toetsen
  • kwaliteit usb-kabel
  • media toetsen

Minpunten

• nog niet gevonden

ff kijken hoe het nieuwe toetsenbord het doet. Bestemd voor gamers, echter zonder macrotoetsen. Heel geschikt voor typisten. Het mechanische gedeelte is dus echt even wennen Ook de hoorbare klik is ff wennen. De toetsen liggen bovenop het bord en niet in het bord. De aanraking is super licht. Het toetsenbord is buitengewoon responsief. Niet wachten tot de letters verschijnen. Ben geen gamer en heb de meegeleverde anders gekleurde WASD-capjes dus ook niet nodig.
Ook de media toetsen zijn een goede toevoeging. Verder is het in stappen dimbare licht onder de toetsen een geweldige toevoeging, hoef ik mijn leeslamp niet iedere keer meer aan te zetten (ook al kan ik 10-vingerig blind typen!). De meegeleverde polsondersteuning is eigenlijk een maatje te smal en levert dus eigenlijk alleen ondersteuning van de muis van je handen tijdens het typen. Voor mij voldoende maar het kan dus beter. Verder vind ik de dubbele USB-kabel eigenlijk net een metertje te kort.

Heb jij ook een Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)?