Kaspersky Lab Anti-Virus 2014 3-pc 1 jaar Review

meerkoffie 5 februari 2016, laatste update op 5 februari 2016, 676 views

Kaspersky Lab Anti-Virus 2014 3-pc 1 jaar

Ik merk weinig tot geen vertraging op mijn laptop. Geen irritante meldingen of popup's en lijkt zijn werk te doen. Installatie Nederlandstalige versie niet gedaan i.v.m. trage download. Ik ben tevreden

Pluspunten

• geen vertraging merkbaar
  • goedkoop
  • geen vervelende meldingen

Minpunten

• Erg trage download Nederlandstalige versie

Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Systeemeisen Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Ik heb het nu een poosje draaien op m'n Windows-7 servertje en twee laptops.
Wat me opvalt (of eigenlijk niet) is dat hij gewoon zijn werk doet zonder mij daar bij te veel te storen, erg prettig.
Geen vervelende popup's of overbodige meldingen en mijn laptop lijkt er niet trager van te worden. hij heeft een keer een melding over een dubieuze .exe gegeven verder ben ik met virussen sowieso voorzichtig, over het vangen kan ik dus niet echt iets zeggen.

Ik heb hem gekocht via Licentie2go, ik kon kiezen tussen de Nederlandstalige of een Engelstalige.
De Nederlandstalige download duurde wel erg lang daarom heb ik de Engelstalige maar genomen.

Heb jij ook een Kaspersky Lab Anti-Virus 2014 3-pc 1 jaar?