Acer Aspire 3023WLMI (Sem 3000+; 80GB; 512MB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home) Review

Glottis 4 september 2005, 539 views

Acer Aspire 3023WLMI (Sem 3000+; 80GB; 512MB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Goede processor, goede videokaart, goed display.

Minpunten

• Matig geluid, niet 100% tevreden over sommige puntjes kwa afwerking.

De laptop beschikt over een goede processor, videokaart, dual-layer DVD en een mooi 15.4inch display. Ook handig dat er ook meteen back-up software word bijgeleverd mocht er iets mis gaan. Geen probleem met een dual layer DVD, 9BG is wel genoeg ruimte voor de meeste back-ups.
Het toetsenboard voelt prettig aan met het typen, solide en redelijk zachte touch.
Het enige min puntje tot nu toe is dat sommige delen niet heel solide overkomen, met name het omrandje van het toetsenboard heeft bij mij een plekje waar het volgens mij nog een keertje los gaat komen.
Een ander minpuntje zijn de zwakke speakers die ingebouwd zijn. Films met AC3 geluid zijn heel moeilijk te horen, maar dat is een probleem dat ik ook heb met mijn normale computer met surround geluid.

Heb jij ook een Acer Aspire 3023WLMI (Sem 3000+; 80GB; 512MB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)?