Sitecom DC-227 - Reviews

Specificaties router • 1x 100Mbps switch - Bekijk alle specificaties

Sitecom DC-227 Review

TheFug2Newbie 22 juni 2009, laatste update op 22 juni 2009, 912 views

Sitecom DC-227

Pluspunten

• modem only

Minpunten

• Wordt iets warmer dan ouder model.
  • Heeft geen bevestigings gaten/punten.

Beheerbaarheid Score: 3
Ik had eerst de DC-223, maar deze DC-227 geeft mij nu een betere ADSL verbinding met Telfort, ook dankzij de instrukties van een reviewer hier, die mij de ontbrekende info, voor het goed werken, nu kompleet heeft gemaakt,
Het is best wel lastig, om nog een losse modem te vinden, wat ideaal is, als je bv. ook VoIP goed wil laten werken.
Toen ik eenmaal de "modem only" had ingeschakeld, en DHCP uit had, had ik behalve internet, nu ook het SIP/VoIP goed werkend, Bedankt, mede reviewer !
Snelheid van m'n ADSL is tov van de DC-223, ook veel beter !
Ik vind de DC-227 een aanrader voor iedereen, die zorgeloos, zonder Route of NAT problemen wil zijn..
De DC-227 wordt volgens mij alleen iets warmer dan de DC-223, maar dit scheeld maar weinig.
De router functie doet mijn 301 D , dit is een VoIP Dect basis station, die dus een router onboard heeft, daarachter heb ik nog 2 switches, en een los WiFi AP okk van Sitecom, WL130.

Heb jij ook een Sitecom DC-227?